Cover von De-Escalating Intense Situations wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

De-Escalating Intense Situations

0 Bewertungen
Autor/Künstler: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: download
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

BibliothekStandortSignaturStatusRückgabedatum
Zweigstelle: onleihe Standort 2: Signatur: Status: Zum Downloaden Frist:

Inhalt

Nearly every customer service professional has encountered a livid customer. These individuals may yell, curse, or forcefully disagree with a policy that you must enforce, but can't control. Such situations are unquestionably tough, but-with the right approach-you can consistently de-escalate the tension. In this course, instructor Myra Golden shares strategies for defusing intense situations, providing practical approaches that can help you calm angry customers. Myra goes over what often causes situations to escalate, and shares practical steps you can take to prevent an escalation. She also provides tips that can help you reframe conversations, manage expectations, handle customers who ask for your supervisor, and more.

Bewertungen

0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen

Details

Autor/Künstler: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:49:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: download