Cover von Marketing for Social Change wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Marketing for Social Change

0 Bewertungen
Autor/Künstler: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: download
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

BibliothekStandortSignaturStatusRückgabedatum
Zweigstelle: onleihe Standort 2: Signatur: Status: Zum Downloaden Frist:

Inhalt

Aligning your company's marketing with a good cause can both bolster your company's reputation and help to make the world a better place. In this course, join Drew Boyd as he shows chief marketing officers and senior marketers how to implement and test different communication styles, and how to get a cause marketing program working at their organization. Drew covers picking a cause and nonprofit or other organization to partner with; leveraging multiple external and internal channels to promote a cause; and creating the right digital platforms for customers to share their experiences. He also explains how to measure your cause marketing results.

Bewertungen

0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen
0 Bewertungen

Details

Autor/Künstler: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:37:22.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: download